Wil je nooit meer een inspirerende Blog missen? Meld je aan voor onze Blog-service. Vul je emailadres in op onderstaande formulier en ontvang onze nieuwste blogs rechtstreeks in je mailbox. Gratis!
15 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Wat moet je doen om hooggespannen verwachtingen waar te maken Nieuwe bestuur Vandaag zijn in Jakarta, de hoofdstad van Indonesië een nieuwe gouverneur en een nieuwe vice gouverneur beëdigd. Ik schreef al eens eerder dat dit duo zomaar ineens uit…
Lees meer13 oktober 2012, gepubliceerd door Monty Trapman
Loyaal zijn? Ja! Maar aan wie, aan wat, en hoe ga je daar als leidinggevende mee om? Ik kom het steeds weer in allerlei varianten tegen. Mensen die binnen hun werk moeite hebben om daar een helder antwoord op te…
Lees meer12 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Vijf belangrijke aspecten om als leidinggevende aandacht aan te geven World business Forum Op 2 en 3 oktober 2012 werd in New York het World business Forum gehouden. Lynda Gratton, hoogleraar management practice aan de London Businessschool was één van…
Lees meer11 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Door te investeren in medewerkers worden klanten gegarandeert beter behandeld Hoera, Wat een vrolijke verassing toen ik gisteren las dat Goedhart Bouwbeheer uit Alphen aan de Rijn was uitgeroepen tot 9e in de lijst van beste werkgevers van Nederland. Wat…
Lees meer09 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Ook in relaties met klanten draait het om evenwaardigheid Klanten Het bestaansrecht van je organisatie wordt bepaald door klanten. Door de mensen die de producten of de diensten van je afnemen en die daarvoor willen betalen. Het kan langer duren…
Lees meer08 oktober 2012, gepubliceerd door Monty Trapman
Als je iets wilt bereiken zal je doelen moeten stellen en kaders moeten aangeven. Er wordt bij een organisatie een nieuwe algemeen directeur benoemd. Prima, want er werd leiding gegeven aan de organisatie door een interim directeur. De nieuwe directeur…
Lees meer06 oktober 2012, gepubliceerd door Centrum voor Excellent Leiderschap
Het Cedeo is de onafhankelijke keuringsinstantie die de kwaliteit van human resources dienstverleners meet en waarborgt. Hieronder leest u hun bevindingen. Cedeo, een onafhankelijke organisatie, die meet hoe tevreden opdrachtgevers over een trainingsbureau is zegt in haar rapport over ons…
Lees meerStel je vraag via ons contactformulier
Neem contact met ons op!
Voor al je vragen kun je bellen met
+31 492386063